dimanche 7 novembre 2010

Couleurs d'automne







9 commentaires:

Shirley a dit…

I think the autumn colours this year have been absolutely fantastic. The best I have ever seen them.
Love Shirley.x

Kirsty@Bonjour a dit…

How cute is that mushroom! Did you check for fairies underneath it? So cute with the little white spots (even though it's probably super poisonous).

Valentina a dit…

Oh Bea, breathtaking...
Thanks for sharing!
:)

Annette a dit…

Beautiful and so peaceful. This is my favorite time of year.

Miranda a dit…

So pretty! I love Autumn, thanks for sharing!

isaura a dit…

j'aime ces couleurs, chatoyantes même si elles annoncent le froid qui va bientôt s'installer
bises

Stray Stitches a dit…

Beautiful! Thank you for sharing your fall colors with us!

EVA68 a dit…

Je souhaite te contacter en message privé mais je ne trouve pas sur ton blog, pourrais-tu me remettre ton adresse mail afin que je puisse répondre à ta question sur mon blog? Merci et bonne soirée.

Anonyme a dit…

http://chanelow.c.h.pic.centerblog.net/vbakx1qk.gif
enfin! j'ai trouvé comment mettre mes commentaires!! c'est superbement bien organisé et bien fait! j'adore !! mille bisous d'amitié jackye à demain!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...