lundi 5 juillet 2010

Quilt Along et Schnibbles

J'ai enfin reçu samedi le tissu qui me manquait et j'ai pu rattraper mon retard.


Un tissu de fond à petits pois pour le Between Charming Friends de Kelly, collection Blush de Moda .



Et un fleuri tout doux pour la bordure de mon dernier Schnibbles, collection Hunky Dory de Moda:



J'en profite pour remercier toutes les gentilles personnes qui ont voté pour mon petit quilt, j'ai gagné un bon d'achat de 20$ à Canton Village Quilt Works.

7 commentaires:

Sandy a dit…

Hi Bea, both of your quilts turned out darling! I picked up an order on Saturday for a lap size quilt using Hunky Dory. I love both fabrics!

Angela a dit…

Yeah, I'm so glad to hear you won a gift certificate for your String Quilt entry!
Love that hunky dory fabric!
Great job on both Schnibbles!

Laurence a dit…

Magnifiques !

pascalinette a dit…

très jolie couleur,j'aime beaucoup ces tons là

Notjustnat a dit…

They are both beautiful! Hugs Nat

Sue-Anne a dit…

Your Schnibbles look great Bea! Congratulations on your prize too.

Kelly@ Charming Chatter a dit…

Oh, they're both just beautiful! I love the quilt along in Martinique - and your Schnibbles is adorable! Lovely sewing!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...