mercredi 19 mai 2010

Blocs DJ pour Angela

G-8 Justin's Comet

K-7 Rose of Sharing


F-13 Tour de France

B-2 Sweet Tater Pie


I-2 Kaye's Courtyard



H-13 Farm Fields



L-4 St. George's Cross



A-6 Uncle Homer



M-5 Mother's Point
Mes blocs Dear Jane pour Angela, qui fait non pas un mais DEUX quilts de couleurs différentes : vous aurez compris que je participe à la version rose.

11 commentaires:

Annette a dit…

So soft and pretty in pink. You remind me that I need to get back to my DJ.

Notjustnat a dit…

What lovely pink blocks. Your appliqué is so fine - Hugs Nat

isaura a dit…

j'ai cru que tu faisais le DJ pour toi, les blocs sont superbes et me laisse rêveuse
bises

josy15 a dit…

je trouve les blocs très jolis dans cette couleur, bravo Angela

Shirley a dit…

My favourite colours Bea, it will look very soft and pretty.
Love Shirley.

Jubama a dit…

QUEL BOULOT ! je m'y mettrai peut être un jour !!!! jolis tous ces roses , très doux !
Bonne soirée

Chris H a dit…

Un bel ouvrage de longue haleine...de superbes couleurs toutes douces.
Bon courage à toi et 'clic' pour la suite.
Chris H

Sue-Anne a dit…

Beautiful soft colours Bea.

Angela a dit…

Oh Beatrice! These blocks are Beautiful! My quilt is going to be so special, with your blocks added! I am so blessed that you made these for me! Your applique is perfect! Thank you, dear friend!

Patchnath a dit…

Un DJ rose.... C'est rigolo !!!
Il va falloir que je pense à ressortir le mien du placard !!!!

Karen a dit…

I just pieced a Dear Jane block today and it was between Justin's Comet and Rose of Sharing. I went with Justin's Comet. Your blocks are beautiful!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...