lundi 29 mars 2010

Chat, suite...

Ma deuxième version du bloc un de Catalicious Quilt de Bronwyn Hayes.

9 commentaires:

Tarnyia a dit…

Loving your stitcheries Bea and the colour choice is purfect... you are always so good with your colours... and so fast with those hands :)

Karen a dit…

Oh, so cute!!! Hope you get your sewing machine up and running soon. A week without Klosjes is not a happy week. :(

Sue-Anne a dit…

Your stitchery is beautiful Bea. he looks like my Milo, sleeping with his paws stretched out.

conny's quilts a dit…

What a nice stitcherie this is. Well done!

Jubama a dit…

j'aime décidément beaucoup ce style de dessin! bravo !
Bonne soirée

crazypatch a dit…

vraiment super ce deuxième bloc 1.... cela me donne des idées, j'ai eu tellement de plaisr à faire les deux premiers... mais j'y pense le troisième ne devrait pas tarder....

isaura a dit…

je me lasse pas de le voir ce chat, j'attends d'ailleurs le 3ème opus
bises

josy15 a dit…

J'ai eu un problème pour l'imprimer, je n'ai à peine 1/4 du dessin agrandit, il doit y avoir quelque chose à afaire ? Merci de ta réponse.

Stephanie a dit…

Absolutely darling. I admire all of these lovely stitcheries I see.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...