lundi 9 novembre 2009

Country Calendar



Le bloc de novembre du Country Calendar d' Ellie's Quiltplace est terminé.


Quelques petits préparatifs pour le Quilt Along de Kellie, Joseph's Coat.
Je n'ai pas encore choisi le tissu...

8 commentaires:

sophie a dit…

It's still unclear to me why a Robin is the bird of November, since I've always thought of them as a universal sign of Spring, but I imagine they must live somewhere in November and I adore your interpretation–very pretty November "calendar" quilt!

patchpascale a dit…

Que de liens !!! et des beaux en plus , merci et bonne soirée

Angela a dit…

Your November block is lovely!
I have thought about joining the Josephs Coat Quilt-A-long, also. :o) Still need to decide!

isaura a dit…

mais tu n'arrêtes jamais,
le bloc de novembre est superbe
bonne journée

moramargaritaster a dit…

Este es mi mes por ser el mes de mi cumpleaños.
Te ha quedado un block bonito.

Tarnyia a dit…

Woohoo success to be able to leave a comment...
Bea I just love the photo's of the autumn trees so beautiful... even if they are going to leave a mess lololol... love the little bird block... and can't wait to see what you do with the jellyrolls of fabric :)

Petzi a dit…

Très, très joli ton bloc, j'aime beaucoup !!!
Bonne journée, bisous
Petzi

Sonja♥ a dit…

Je me suis aussi inscrite mais avec le Gipsy Garden Colelction et le carré magique dentelle, je n'ai pas su continuer (et pourtant j'avais commencé les gabarits;)
Bonne continuation!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...